• Twitter
  • rss
  • facebook

緊隨 ROOTLAU.COM 的最新消息和資訊

IT 金句

(0)

分類 : I.T.

付出:

  1. 讀書量認真的話可以同醫科比,知識更新率應是所有科目之冠。
  2. 功課量最多。
  3. 投資極大,書超貴,考試更貴。

收穫:

  1. 失業日子多過返工。
  2. 返工極驚失業,毫無職業保障。
  3. OT 極嚴重。
  4. 領取比保安員還低的薪金。(保安市價 6500 十二小時,高級保安7500 十二小時,保安長過萬八小時。)部份IT人現領取清潔工人的卑賤薪金,可恥。

社會人士的看法:

  1. 科網泡沫爆破後,社會開始歧視 IT 人。
  2. 所有人都認為託 IT 人幫手檢查或提供其他服務,是無義務付錢的,因為 IT人的知識只是清潔工人的價錢,難道你託朋友幫你丟垃圾也要付錢?
  3. IT 人是不需要私人時間的,俗稱朋友的社會人士會託你幫手 format windows重裝,一般需時一個下午,佢會叫你做,然後自己去玩。
  4. IT 人的職責是所有有電的物件的保養維修。

前途:

  1. 到你老左,business knowledge 又無,tech skills 又 outdate。做 sales人地話你樣殘,做 low level 工作人地覺得你太 smart。
  2. 同親戚講你做 IT 佢地覺得你下年都唔知仲有無得撈,只係會叫你幫佢買電腦。
  3. 成日 OT,都係連同朋友的共同嗜好都無埋,莫講話識新女,六親都無埋。
  4. 個人太 outgoing,太 fashionable 老細覺得你唔會坐係度專心做program/support。要夾硬迫自己變柒。
  5. 無機會學好英文或者普通話。只係會用 Technical English。
  6. 講野成日 if then else while for,係朋友都怕左你。你自己仲以為自己好醒,好logical。
  7. IT人要會同其他IT比較能力同人工。只會比較大家的 contract period有幾長同放工時間。早放工的 IT 人會覺得自己好自豪。
  8. 你做緊重要野,老細會當你係神,你仲可以惡過 D top sales。但係無bonus,無職升。但係一做完同 stable,一個唔覺意,你自己的工作就會 shift左被人maintain ,可能係一個能力學歷比你低的人。可能要搵定後路。
  9. 眼見其他老同事一個個踢走,工作俾左你。仲有一 D 平價新人上位。老細喜歡助長佢地氣燄,等佢地以為自己好受重用去咬你。你覺得你自己是一隻衰老中的雞。
  10. 你做到野,同其他行業唔同。老細唔會覺得你有能力去 lead 其他人,就算你有,都驚你跟緊個 system 會死。情願用個外來人做你阿頭。

Share to Google Plus

張貼評論

*